Strona pomocy dla aplikacji

Jeśli masz pytanie, zobacz poniższą listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy z aplikacją, napisz do nas na adres customercare@betterpoints.uk (obecnie zastępujemy nasz system obsługi zgłoszeń w styczniu 2018 r.).

Często Zadawane Pytania

Czy polecając moich przyjaciół moge zarobić premię BetterPoints?
Tak. Przejdź do naszej strony “Zaproś przyjaciela” i wprowadź jego adres e-mail - jeśli dołączy to ty i twój przyjaciel otrzymacie BetterPoints bonus.


Co to są BetterPoints?
BetterPoints to są punkty nagrody, które można wymienić na vouchery lub mogą być one użyte w sklepach. Mogą też być przekazywane na cele charytatywne oraz do grup społecznych. Prowadzimy zlokalizowane programy dla różnych działań. 


Gdzie są moje punkty?
Twoje punkty, które zarobiłes są przechowywane dla ciebie aż bedziesz gotowy je zamienić na nagrodę lub oddać je na cele charytatywne lub do grupy społecznej.


Kto stoi za BetterPoints i dlaczego je rozdajemy?
BetterPoints jest marką klienta używaną przez BetterPoints Ltd., spółki z ograniczoną odpowiedzialnością za Community Interest Company ( C.I.C. ). Naszym celem jest tworzenie lokalnych programów, które zapewniją zrównoważony rozwój, redukcję emisji dwutlenku węgla, lepsze samopoczucie zdrowia i opieki społecznej, a także spójności społeczną. Robimy to poprzez współpracę z władzami lokalnymi, organizacjami Transportu Publicznego, organizacjami non-profitowymi i społecznościowymi. BetterPoints są finansowane za pośrednictwem umów programowych, dotacji, darowizn i sponsoringu.

Dlaczego ludzie z różnych okolic mają różne nagrody?
Prowadzimy programy w różnych dziedzinach, aby motywować ludzi do udziału w niektórych czynnościach, np. nagradzanie mieszkańców za odwiedzanie parków , opłacane przez podmioty publiczne, takie jak rady lub organizacje non-profitowe , które chcą zobaczyć jak zmieniają się ludzie. Możesz zobaczyć, co jesteś w stanie zarobić w różnych kategoriach działań, przechodząc do "Zarobić". Jeśli jesteś poza zasięgiem naszych ukierunkowanych dziedzin mamy krajowe nagrody, w których każdy jest w stanie wziąć udział, są one oznakowane jako "nagrody krajowe”.    


Dlaczego są śledzone dane o lokalizacji?
Śledzimy lokalizację za pomocą GPS (Global Positioning System) do śledzienia dokładnej odległości przebytej dla działań takich jak chodzenie czy jazda na rowerze. Nie dzielimy się twoją osobistą lokalizacją z nikim innym, dotytyczy to również naszych partnerów, a dane dotyczące twojej lokalizacji nie są używane przez nas do innych celów. Czasami dane dotyczące lokalizacji są gromadzone w anonimowości pomiędzy wszystkimi użytkownikami, aby pomóc organom publicznym w podejmowaniu decyzji, takich jak obliczenie w jak częstym użyciu jest dany most, lub które parki są wykorzystywane najczęściej w mieście.

Dlaczego istnieje ograniczenie wiekowe od 14 lat do korzystania z aplikacji BetterPoints?
Dziecięcy Online Privacy Protection Act (COPPA) powstał w 1998 roku aby chronić każde dziecko w wieku poniżej 13 lat. Ustawa wymaga, aby operatorzy stron internetowych i usług online musieli uzyskać zgodę od rodziców dziecka przed zbieraniem danych osobowych - takich jak nazwisko, adres, numer telefonu oraz nick   dziecka. Firmy nie mogą również gromadzić danych geolokalizacji, które mogłyby identyfikować ulice miast oraz każdy obraz, wideo lub audio, plików zawierających zdjęcie dziecka lub głos. Wszystko co można zidentyfikować co dziecko używa, podobnie jak pliki cookie, adresy IP lub identyfikatory unikalnego urządzenia (UDID) dla urządzeń mobilnych jest ograniczone przez COPPA. Ale COPPA nie działa, jeśli 9-latek twierdzi, że ma 13 lat. Gdyż konto Sieci społecznej jest stworzane  dla dziecka poniżej 13 roku życia. Gdy dziecko używa fałszywą datę urodzenia, to prawo federalne nie może chronić jego danych osobistych od bycia gromadzonych i udostępnianych reklamodawcom osób trzecich.

Jak mogę zdobyć punkty za aktywność Samochód-jazda w towarzystwie?
Aby zostać nagrodzonym za aktywność samochód-jazda w towarzystwie, zarówno kierowca jak i pasażer muszą mieć sciągnietą aplikacje i być w niej zalogowani. Kierowca musi rozpocząć  działalność "akcji samochód" i pojawi się kod QR. Pasażer wybiera rozpocząć nową działalność i "Skanuje QR code", a następnie zarówno będzie zdobywać nagrody za aktywność samochód -jazda w towarzystwie. 

Jak mogę zobaczyć moje najnowsze działania w wykazie działań?
Wystarczy pociągnąć w dół aby odświeżyć listę.

Mogę zbierać BetterPoints jeśli nie mam smartfona lub tableta?
Działania niektórych konkretnych programów lokalnych mogą być zalogowane na naszej stronie internetowej poprzez wykorzystanie komputera, a nie smartphona. Natomiast działania, które polegają na GPS, takie jak jazda na rowerze i spacery muszą być rejestrowane za pośrednictwem Apple iPhone, iPad lub Android urządzenia, więc nie mogą się one odbywać za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Czy mogę zbierać BetterPoints jeśli mam Windows Smartphone?
Obecnie nie pracujemy nad rozwinięciem aplikacji dla Windows Smartphone ze względu na bardzo mały procent użytkowników. Szukamy jednak sposobu, który pozwoli ludziom z systemem Windows smartphone brać udział w aktywnościach przy użyciu naszej strony.

Czy moge korzystać tylko z iPad który ma Wi-Fi?
Jest możliwosc kożystania tylko z WiFi -only iPadów, bez łączności 3G nie mają one GPS. Dlatego śledzenie aktywności nie będzie poprawnie działać, chyba że będziesz na terenie zabudowanym z wieloma sieciami WiFi, to bedziesz mógł być śledzony przez nie jeśli masz włączone WiFi.

Czy mogę używać BetterPoints na tablecie?
Jeśli tablet (iPad lub Android) może określić twoja lokalizację przez GPS, to wtedy jest możliwośc uruchomienia BetterPoints aplikacji jak na smartfonie. Musisz się zalogować do aplikacji podczas gdy jestes podłączony do źródła danych, ale śledzenie aktywności będzie działać nawet jesli nie ma połączenia 3G lub WiFi podczas wykonywania czynności.

Czy mogę dostać punkty, jeśli urządzenie nie może śledzić aktywność?
Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby nasza aplikacja mogła działać na wielu telefonach, jak to możliwe, istnieją problemy, które mogą uniemożliwić działalność prawidłowego śledzenia na niektórych urządzeniach. Inne aplikacje uruchomione, problemy GPS, pamięć wewnętrzna i prędkości mogą wpływać na wydajność i spowodują, że działania nie zostaną zapisane prawidłowo. Nie możemy przyznać punktów za nieprawidłowo zapisane działania, ale możemy zaoferować pomoc, aby aplikacja była prawidłowo uruchomiona, jak to tylko możliwe. 1. Jeśli masz problemy ze śledzeniem działań przez aplikacje, upewnij się, że nie są uruchomione inne trakery aktywność obok naszej aplikacji takie jak MapMyRun, Strava itp 2. Inne aplikacje mobilne, które pozostają aktywne i zajmują dużo pamięci, takie jak Facebook, Twitter lub oszczędzanie baterii aplikacje powinny być zamknięte przed uruchomieniem aplikacji, chyba że już to przetestowałeś i pracują razem w porządku. 3. Przy ciągłych problemach ze śledzeniem aktywności, upewnij się, że telefon jest w miejscu, gdzie może znaleźć odpowiedni sygnał. Nie wszystkie telefony są takie same, jeśli chodzi o GPS, więc upewnij się, że twój nie jest w takim miejscu, jak na dnie torby, w której nie może być uzyskanie dobrego sygnału. Proszę zapoznać się z FAQ optymalizacji GPS dla dalszych szczegółów. 4. Zaleca się, aby mieć co najmniej 500 MB pamięci RAM i 1 GB pamięci w telefonie w celu uruchomienia naszej aplikacji. Telefony z niższą specyfikacją mogą działać, ale mogą pojawić się problemy.

Jak mogę uzyskać lepszy sygnał GPS?
Gdy uczestniczysz w czynnosci i twoja pozycja nie jest dokładnie pokazana na mapie, istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić aby to ulepszyć. Jednakże istnieją pewne rzeczy, jak ponury dzień lub wiek telefonu, które nie można łatwo zmienić! Oto kilka porad na uzyskanie lepszego polaczenia GPS w telefonie:
1. Po uruchomieniu czynnosci w aplikacji, sprawdź, czy twoja pozycja jest widoczna na mapie przed rozpoczeciem ruchu. Po skończeniu wykonywania czynności, poczekaj, aż pozycja bedzie dokładnie pokazana na mapie.
2. Sprawdź ustawienia GPS. Czasem może pomóc wyłączenie GPS, a następnie włączenie go ponownie, aby zresetować połączenie do satelity z którą telefon się komunikuje.
3. Czasem warto jest poszukac połączenia na otwartym powietrzu. Sygnały GPS trudniej przechodzą przez rzeczy, przez które nie można przejrzeć. Obejmuje to wysokie budynki i drzewa - nie tylko mogą one blokować sygnały, ale moga dać odbite sygnały, które nie beda tak dokładne.
4. Postaraj się mieć naładowaną baterie w telefonie. Będzie ona utrzymywać lepszy sygnał i wydajność.
5. Nie trzymaj telefonu w futerale.
6. Włącz GPS, gdy jesteś nieruchomy, zanim wyruszysz w podróż. Nie ma limitu czasu lub prędkości więc dlaczego nie rozpocząć działalność aplikacji kilka minut przed rozpoczęciem podróży?
7. Dowiedz się, gdzie znajduje się odbiornik GPS w twoim telefonie. Jeśli jest skierowany w górę może uzyskać lepszy sygnał.
8. Zrób aktualizację systemu operacyjnego telefonu. Oprogramowania są poprawiane cały czas, więc upewnij się, że pobrałeś i zainstolowałeś najnowsze oprogramowanie do telefonu.
9. Zacznij swoją czynnosć z włączonym WiFi lub bądz podłączony do źródła WiFi.

Dlaczego nie dostałem żadnych BetterPoints za moją aktywność?
Przede wszystkim należy sprawdzić czy aktywność została zakwalifikowana do BetterPoints. Należy to sprawdzić w “zbieraj punkty”.
Wszystkie wykonywane aktywności mają zasady na przykład: minimalny dystans lub ile razy dziennie lub tygodniowo można je wykonywać. Premie tygodniowe lub miesięczne mają określoną ilość dni w tygodniu, w ciągu których trzeba wykonać aktywność.

Dlaczego nie mogę zbierać punków na tym samym urządzeniu, co inny użytkownik?
Aplikacja BetterPoints zapobiega zbierania punktów BetterPoints dla więcej niż jednego użytkownika na tym samym urządzeniu w ciągu tego samego tygodnia kalendarzowego. Ma to zapobiec oszukiwania systemu, w celu zapewnienia, że finansowanie naszych klientów nie jest nadużywane. Aby korzystać z BetterPoints każdy użytkownik będzie musiał mieć dostępu do własnego urządzenia.


Dlaczego część mojej podróży nie została zapisana?
Jest to zazwyczaj spowodowane złym sygnałem GPS, który może być przyczyną różnych powodów, z których wiele jest poza naszą kontrolą. Proszę przeczytać: "Jak mogę uzyskać lepszy sygnał GPS?".Jeśli część twojej podróży nie jest dokładnie śledzona, aplikacja będzie korzystać z dokładnych punktów GPS aby ustalić twoją drogę i będzie przypisywać kilka punktów mimo korzystania z punktów trasy może to być prowadzone w linii prostej, która jest krótsza niż rzeczywista podróż. Jeśli jednak tak się nie stanie ponieważ zbyt dużo podróży nie została zapisana i nie dostajesz punktów poinformuj nas o tym klikając na 'contact ', wysyłając szczegóły aktywności takich jak czas rozpoczęcia i zakończenia , a my zajmiemy się w szczegółach twoją aktywności.

Dlaczego aplikacja nie działa na moim telefonie?
Istnieje ponad 550 odmian telefonów, które rejestrują działania z BetterPoints . Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że aplikacja działa tak samo, jak to jest możliwe w przypadku większości marek telefonów, nie możemy zagwarantować, że aplikacja będzie działać bez problemów dla Ciebie. Nie jesteśmy odpowiedzialni za stracone punkty z powodu nieudanych działań, które nie są spowodowane przez błąd w oprogramowaniu. Proszę zapoznać się z FAQ plików optymalizacji GPS i braku aktywności, jeśli masz problemy.

Dlaczego moja mapa się nie ładuje w trakcie wykonywania czynności?
Jeśli nie masz połączenia transmisji danych mapa będzie pusta, jakkolwiek możesz być nadal śledzony za pomocą GPS, które nie jest zależne od połączenia danych.

Czy BetterPoints być stosowane w miejscu pracy? 
Tak, BetterPoints może być stosowany w celu ułatwienia śledzenia wyników dla programów CSR oraz lepszego samopoczucia pacowników lub do zachęcania jazdy samochodem-podróż w toważystwie lub innych inicjatyw. Proszę pobrać broszurę tutaj / lub o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.

W jaki sposób moge zarządzać kontem wymienionej listy charytatywnej lub grupy społecznej?
Mamy wymienionych tysiące organizacji charytatywnych i grup społecznych, aby zaprosić ludzi do oddawania swoich BetterPoints. Jeśli pracujesz w jednej z tych organizacji, którą mamy na liście, możesz dostać dostęp do tego konta wysyłając wiadomość do zespołu obsługi klienta na adres: customercare@betterpoints.uk, najlepiej z oficjalnym adresem e-mail pacy. Następnie bedziesz mógł posługiwać się kontem używając loginu.

Jak mogę stworzyć organizację charytatywną lub listę organizacji?
Po pierwsze poszukaj nazwy w dziale Darowizna, czy nie znajduje się już ona na naszej liscie. Jeśli nie możesz znaleźć, można utworzyć konto partnera poprzez rejestrację na naszej stronie jako zwykły użytkownik , a następnie pod "Moje konto" kliknij "Utwórz partnerów”. To z kolei wyśle wiadomość e-mail do nas w celu zatwierdzenia, a my poinformujemy Cię, kiedy twoja organizacja jest gotowa do przyjmowania darowizn.

Jak BetterPoints może współpracować z władzami lokalnymi?
BetterPoints może być zastosowane do dowolnej zmiany zachowania lub zaangażowania jakie tylko możesz sobie wyobrazić. Może to być inicjatywa krótkoterminowa taka jak letnie zajęcia w parku lub w dłuższym okresie interwencji spełniania celów zdrowia publicznego lub zmianay klimatu. Elastyczność naszego systemu, w połączeniu z mieszanym doświadczeniem naszego zespołu w nagrodach, marketingu, psychologi, social media i rozwoju technicznym oznacza, że możemy dostosować nasz system do zmian w zachowaniu do twoich potrzeb. Proszę pobrać broszurę o więcej szczegółów.

Jestem zainteresowany uruchomieniem programu przy użyciu BetterPoints , w jaki sposób mogę się dowiedzieć więcej?
Nasze programy są zaprojektowane do potrzeb każdego indywidualnego projektu i jesteśmy gotowi na rozmowe o tym, co jest najlepsze dla twoich  potrzeb i budżetu. Prosimy o email info@betterpoints.uk.